20090224

datin-datin.datuk sehat?

tadi aku minum air masam.
perisa anggur.
terus aje teringat kenangan masa belajar.
masa jahil-jahil.
skarang pun masih jahil tapi kurang sikit kot.

zaman masing-masing seronok walau tak cukup duit.
zaman masing-masing pikir nak joli je walau tugasan bertimbun.

argh.rindu.

ada jugak dulu aku dengan si dunhill pergi 7E pukul 12 malam semata-mata nak beli air masam lepas tu lepak 2 orang kat depan kedai minum macam budak liar.
haha.

eh.tu dulu la.
sekarang aku tak kontek dah sama si dunhill.
tak rindu pon.
cuma teringat je sikit.
dengar2 dah bertunang.

hawau.

indahnya kalau boleh ulang masa.
masa masing-masing sama jahil.
masa masing-masing sibok nak joli.

kan datin-datin?







1 ulasan:

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

saya tahu apa itu air masam..
masam nyaaaaaaa....