20090211

gadis kampung.dan ektiviti kampung.

tadi petang.
aku ke sawah.
dekat masjid kampung aku.
pergi tengok abang memancing.
kau orang tahu.
pengalaman duduk di bawah pancing yang disandarkan pada jambatan,
dan ketika itu pula,
ikan sedang makan umpan.
pancing tertarik-tarik dan tali tegang.
loceng pengesan pula berbunyi dengan kencang.
abang dan adik gembira habis.
tapi bagi aku yang duduk di bawah pancing,ia mengerunkan sial.
aku bajet ikan besar.
rupanya.
boleh2 aje lah.

aku bawak fhafa juga ke sawah.
di bawah adalah beberapa gambar yang sempat ditangkap muat.



aku cuba.tapi takda bakat.ketaq!


adik berjaya menaikkan ikan parang.er.belut?muka kau annoying lah tembam.


abang si pemancing tegar.kalo waktu petang.sila datang ke sini untuk mencari beliau.

20 minit kemudian.
aku dan adik ke hulu ke hilir mengambil gambar yang langsung tiada kena mengena dengan memancing.

alaa.
berpeluh jugak.
kira senaman lah ni.
aku balik sebelum sepak Q mula.
rasa sayang plak nak tinggalkan azizah mahzan speaking london.

*agak-agak dia pakai baju apa pulak hari ni.rambut pelsu die adalah sangat jijik.tapi aku melopong tengok jugak.maka aku juga tergolong dalam sedikit jijik*

Tiada ulasan: