20090313

aku ada jugak doa-doa nak dapat jodoh.amin.

kadang2.
ada masa yang aku rasa aku banyak hutang explaination pada banyak orang.
macam,
kenapa aku buat itu,
kenapa aku buat ini,
kenapa aku diam,
atau kenapa aku sepi.

tapi,
kadang-kadang jugak.
bila dah pikir lama-lama atau kejap-kejap.
aku rasa takde lah aku hutang apa-apa explaination pada siapa-siapa pun.

yalah.
dah kalau aku pon tak tahu,
kenapa aku buat itu,
kenapa aku buat ini,
kenapa aku diam,
atau kenapa aku sepi.

macamana aku nak explain kat orang lain kan?
er.

paham tak?
..
tak.kan?

takpe lah.
biar aku aje yang paham kot.
kalo paham,bagus.


thee.
owh.
congratz adik for the marvelous result that you get.
i'm proud of you. :D


notakening : hoi,bilalah nak panggil aku bagitahu dapat kerja ke tidak ni.
Kalo tanak hire aku,bagitahu la cepat-cepat. Senang aku nak carik anak raja
ajak kawen.haih.

Tiada ulasan: