20090313

sudah pinjam harap pulang.

haritu adik aku beli novel.

Twilight: Breaking Dawn.

bagi aku memang best.
tak rugi lah kalau kau orang beli sampai RM50 pon.
sungguh.
novel ini adalah kesinambungan cerita Twilight di pawagam hari tu.
selepas tamat prom night.
Edward Cullen dan Bella Swan telah bertunang kemudian berkahwin.
(kahwin la kan.takkan nak cerai pulak.eh.)
lepas tu boleh pulak pregnant si Bella.

sepanjang baca novel tu,
'kauorang' pasti membayangkan watak-watak dalam novel itu kepada manusia yang ada disekeliling 'kauorang'.
contoh,
aku yakin,
'kauorang' semua pasti membayangkan diri 'kauorang' sebagai Bella Swan yang menjadi vampire selepas melahirkan anak dia.
('kauorang' khusus kepada perempuan lah.kalau lelaki pon boleh.jiwa kauorang sangat halus.ya aku faham.)
dan Edward Cullens adalah tetap Robert Pattinson versi Edward Cullens.
kan?
takkan nak bayangkan Wahid senario pulak.
ataupun kekasih korang yang konfem-konfem rupa Jawa sejati tu.
takpun kekasih yang berparut di dahi kesan jatuh motor.

Tak sesuai.
Aku tak pernah tengok vampire versi bangsa Melayu.
Jadi agak geli.

notakening: Sperma vampire masih aktif ye tuan puan.
Walaupun telah beratus tahun menjadi immortal.

5 ulasan:

apEx~ berkata...

hahaha.... twilight terbaik kot...
tp betol la, i slalu je bygkan diri i edward cullen.. wakakaka... tp i bukan jawa ok...

pije berkata...

u bukan jawa eh pex?
terbaik!
haha
jawa pon tak pe la.

manusia~ berkata...

ha9~
breaking dawn bkn smbgn twilight la~
kne bce dlu new moon n eclipse brus mpi kat breaking dawn~~
ha9~~

pije berkata...

baiklah manusia.
tapi lebih kurang je pooon.
:)

manusia berkata...

mane ade lebeh kurang~
ha9~