20090417

alaa.mak hayam la u ni.

bangun pagi tadi,
tiba-tiba rasa seperti bukaan mata tidak sebesar selalu.
rasa agak keliru dan curious.

laju-laju tengok kat cermin.

oh mai goat.
zionis punya semut.
dah berjaya diketipnya mata aku.
semalam dia buat cubaan mengetip aje tapi hari ni dia dah ketip betul-betul!
dia buat dah.dia buat dah.(macam tagline iklan kan?tapi lupa la iklan apa.)
eh.sebelum ni pun selalu jugak mata aku kena gigit semut.
tempat lain tanak gigit pulak lah kan.
kat siku ke,tumit ke.tak lah nampak sangat.kan?
stupid ants!

aku tahu dah.
tahu sangat dah ni.
semut ni memang ada issue dengan aku.

eleh.aku tahu lah kau jeles kan mut?

sebab mata kau cokelat jugak tapi orang tak perasan lepas tu asyik-asyik perasan mata aku je.
tak pun kau meluat tengok aku berlakon ala-ala diva telenovela depan cermin solek semalam kan?
macam la aku tak nampak kau curi-curi usha aku sambil bawak makanan balik sarang.
tu la dah takdir badan kau kecik sangat apa nak buat.
tapi kau berbisa!
damn.

eh?
gambar?

gila aku nak buh gambar mata kecik sebelah kat sini?
jatuh la value.dah la memang tengah dalam tempoh mencari jodoh yang sesuai ni.
buat-buatnya abang radzi kerja petronas baca ni ke,malu lah i!

p/s:dimaklumkan mata dah hampir sama besar semula.
oh.mainan yang mencuri masa dan perhatian aku dah ada balik.leka balik.
leka balik ni.nanti lah revealkan mainan tu.sekarang belum sesuai.
ketagih ni.
gian habis.

7 ulasan:

El Moe de la Rocha berkata...

buhahahah.

mesti semut tu ketip, sambil memakai bandana "revenge is sweet". haha!

a p e x berkata...

hahah...
xsangke semut joseh sunggo berbisa....
xsudah2 dgn abg petronas die tu...
hahaha...

pije berkata...

kwajja semut ni.
betul tak tipu.
apex.
i kena mention nama radzi byk2.
mana tau dia try google nama dia skali sesat plak kat page i.
auwww.

Anuar Sha'ri berkata...

radzi tu da kawen la
smalam die sms i
que haidar pun sudah
i je lom ;p

pije berkata...

betul ke nuaa?
argh.
radzi ni.
u single ke?
keje petronas tak?
pump minyak i tanak.

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

ok la cek nek kalau kawen ngan nua jga pam minyak..
blh sedara tumpang sekaki isi minyak full tiap2 minggu..
baru rajin sedara nk blk kg..
demand nk tinggi..

Anuar Sha'ri berkata...

wah ada y menyokong (: