20090422

Julung-julung kali mempersembahkan.

ini adalah permainan baru yang sibuk mencuri perhatian aku lately ni.


Details
Nama : Aina Raihanna binti Shahriza
Berat : 3.o8 Kg
Jantina : rujuk perkataan di tengah nama antara nama beby dan papa beby.
(eh.tulis perempuan je kan senang?)
Tarikh keluar :10 april 2009,8.40 mlm.
Nama mama : Siti Noraisah Binti Mohd Nazri (aku punya kakak cantik)


Ciri-ciri yang mencuri hati.
  • pipi yang sedap cium rasa nak kunyah-kunyah.
  • mulut yang suka nganga-nganga macam nak bagitahu 'sila cium mulut saya,wangi bau susu mama'.
  • tidur sambil senyum sampai gusi semua keluar.grr.mimpi i yeh beby?
  • tidur nyenyak waktu siang even kalau cium bertalu-talu pun memang tak sedar.
  • bau peluh yang wangi.
  • tangisan begitu mendayu dan langsung tak rasa nak marah kalau nangis tengah malam pun.sabar je dengar sebab sayang sangat. (er.tapi kalau dengar jue nyanyi tengah malam memang tak dapat tahan walaupun sayang jugak)
  • ada banyak lagi tapi aku pening nak listkan.
sekarang makin rasa malas nak pergi carik kerja.kalo pergi kerja:
  • nanti sabtu ahad je boleh jumpa beby.
  • nanti kalo beby tak kenal aku macammana?
  • kalo beby tak mahu dukung kat aku macammana?
so.tanak kerja dulu.tunggu beby besar sikit.maka mak harus support duit topup dan shopping sikit seperti selalu dan seperti kebiasaan.
(pandainya aku bagi alasan.damn.memang dasar pemalas)

klik untuk lihat dengan jelas

gambar tu tengah high cium.uwan kata beby wangi seperti bau syurga.aku sangat leka ni sampai takde masa nak ikat rambut comel-comel sebelum ambil gambar.leka.memang leka.dua mamat di belakang tu adalah Ben10(baju biru dan rambut pendek) dan Ben9(baju putih juga rambut pendek).Ben9 merupakan makmum kepada Ben10 yang ya ampun punya hero.Lasak macam pelakon lagak ngeri.

p/s : nanti beby dah besar sikit aku nak ajar dia panggil aku Mak Lang Ranggi. :)


6 ulasan:

El Moe de la Rocha berkata...

hahahah.

maklangggg!!!

Bok berkata...

tu ko tgh cium ke tgh kunyah?

Pije. berkata...

kunyah dalam hati,
cium byk kali.

a p e x berkata...

ish...xde pon beby muke cam u...bajet je pija...tp beby mmg cumel giler....pmpuan rite?
simpankan utk i nnt ehhh...hheheheh

Anuar Sha'ri berkata...

owh
jadi x plan kite nak bukak rumah asuhan baby?
hahaha
gaji i cam i menx ari tu k (:

kurang pendengaran berkata...

alasan terlebih la ko x nak carik keje...carik jah org makin ramai grad skang heheh