20090424

mimpi.

sebelum ke isi kandungan sila tatap gambar.macam datin kan?
dah.dah.kalau rasa nak muntah jangan tatap lagi.
terus baca ke perenggan di bawah.
toink.toink.


2 hari lepas akak kata dia mimpi aku kawen dengan orang tua.
Dia kata lelaki tu tua dan tak hemsem.
er.tanaklah.tanak.
kalau macam Datuk K aku redha jugak lah kot.
(ceh.nak Datuk aje.datuk kau yang kat rumah tu aku tanak tau.nanti nenek marah.)

Lagi.
Semalam aku mimpi ex bestfriend aku ada hantar satu surat.
Surat mintak maaf sebab kenapa kitorang boleh gaduh.
dan rase penyesalan dia yang kitorang end up like a pair of babi.
Yela.babi.
Yang orang melayu tak suka tu.cina suka la.
Aku nangis terharu sambil baca.

Dan lagi.
Malam tadi aku mimpi.
Kelisa hilang sebab aku keluar tak tarik kunci lepas tu laju je pergi naik kereta dengan mana jantan tah.Gatai.
(syukur.dalam mimpi je berani buat perangai mcam ni.aku versi mimpi memang miang.eiww.)
Lepas tu kecoh-kecoh suruh jantan tu pusing sebab teringat kunci ada tertinggal kat kelisa.
Tapi,kelisa dah hilang.

Demm.

Yang mimpi kedua rasa okay.
Dua lagi tak best.
Tapi masa,time,waktu belajar dulu kawan aku cakap.
Selalu mimpi akan terbalik dengan realiti.
Dia cakap lah.Baguslah kalo betul.
(Nama dia aku dah lupa. Mesti aku tak suka dia sangat nih.Kalau tak mesti ingat dah.)

So,
Taklah nanti kelisa hilang,
Aku pun tak kawen dengan orang tua.
Dan memang aku takkan dapat lah surat dari ex bestfriend aku tu.
ehee.


p/s : korang yang muda2 tu,nanti dah nak kawen,lepas takde calon sila pinang i.Janganlah bagi i kawen dengan orang tua.tak rela!
lepas tu kalau nak bawak aku naik kereta korang jangan lupa suruh aku kunci kelisa.nanti hilang,korang i debik.oh.

6 ulasan:

El Moe de la Rocha berkata...

gile ah. round the world punya mimpi. hahah!

:p

nazreena nadia berkata...

boley buat drama neh mimpi kamu.
hahha kewl

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

nek keta wira i nak x???
kelisa tinggal umah ja..
hahahaha

Pije. berkata...

tak kisah kereta apa.
janji ada ekon.
kalo tak terbang la rambut den.
hahah

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

ooohhh lupa...
rambut anda kan sperti bini alicat(xkesah la eja nama dia mcm mana)..
hahahaha...
ok,wira i kompem ada econ,blh la g danau,u blanja i bli baju..
huhuhu

a p e x berkata...

nnt i pinag u ehhh...hehehe