20090415

siapa?siapa?

tak mahu cakap dengan kau.
tak mahu.

kalo aku tak kerja pun aku tak susah kan kau,kan?
tak mintak topup dengan kau kan?
tak luak duit gaji kau kan?
makan lagi lah tak mintak kat kau.

dah.dah.
tak mahu cakap dengan kau.
pergi sana kawan dengan semut gila yang perasan rumah aku dia punya.
stupid.
sembur ridsect pun tak habis jugak.

P/S: marah kat semut je sebenarnya.tak memasal pulak nak tulis babit-babit dengan orang yang asik tanya pasal kerja.
oh.aku memang perempuan kuat merengek yang berkedut.

4 ulasan:

Syafiq Saleh berkata...

ingatkan marah aku tadi :)

pije berkata...

gampang semut weh.
pg tadi aku bgn dia ada kt bulu mata.
nasib tak di ketipnya mata aku.

El Moe de la Rocha berkata...

haha.
ni mesti kes taruk-timun-kat-mata-campur-krim-manis-buat-homemade-spa-treatment, pastu lupa nak remove.. LOL

safety first, bring ur heart home. haha

Anuar Sha'ri berkata...

oh semut
die suke berenang kt permukaan air minuman i bile i tgh leka
pastu tenggalam tanpa matlamat idup