20090412

wedges uptown RM 18 tawar-tawar dapat RM 16.

hari tu masa jalan-jalan dekat danau kota.
alah.
uptown lah senang cerita.
aku,zana dan qeera jalan sambil pimpin-pimpin tangan.
gaya-macam-takot-kena-culik-sebab-comel-sangat-ehem.
tapi malam tu memang kami comel pon.
hari2 biasa pun comel jua.
eh?jua?

tengah jalan-jalan tu,
ada sorang brader tegur kitorg.
aku rasa dia jual jeans kot.
(tak ingat la brader tu cute ke tak.yang penting tidak dapat menandingi
radzi-kerja petronas-turun-tren-kat-wangsamaju yang memang lagi marvelous.)

"eh adik,korang ni lesbo eh?"

tiba-tiba hati rasa berangin.
tak betul dah ni.
memang salah.
binawe sungguh.
tak tahu ke kitorang ni memang spesis manja ala gedik tapi mantain tak annoying.
aku pusing.

"eh.suka2 hati je kata kitorg lesbo eh.
tak nampak ke kitorg ni 3 orang?"


brader tu macam pekak je.
takde respon langsung.
tapi aku sambung cakap jugak.

"lesbos okay!with 's'."

..
..

owh.lupa nak bagitahu yang masa aku cakap tu memang dah jauh dari brader tu.
saje memang tanak kasi dia dengar.kalo salah pun biarlah.
tapi nak cakap jugak bagi menang biar diri rasa dihargai.ehee.
kalo dekat-dekat memang haram aku tak cakap macam tu punya lah.

dan
dari situ aku dengar sayup-sayup aje.

"jeans murah dik.jeans murah."


tsk.tsk.
apa kejadah dah aku merapu sebab bosan nak update blog ni?
boleh lah tuh.

P/S:aku dah ada mainan baru yang memang long-term tak bosan punya ni.myspace,facebook,dan YM memang dah kalah teruk.friendster tak payah cerita lah.awal-awal lagi dah tarik diri.eish.memang melekakan.memang.

nanti lah aku bagitahu.sabar jap.

3 ulasan:

a p e x berkata...

permainan baru??
apakah??

pije berkata...

haa.jeng2.
nanti i bgtahu.

El Moe de la Rocha berkata...

gila babak filem mean girls. haha!