20090520

Playgirl.

Beberapa hari ini aku terasa seperti seorang superstar.
ataupun
Rasa seperti juara akademi fantasia.
Tiba-tiba ada begitu ramai peminat.
Comel belaka pulak tu.
Tak tahan.
Rasa seperti mahu semua.
Aku jalan sikit,Si gebu tegur.
Aku jalan sikit lagi,Si kurus pulak buat bunyi-bunyi.
Yang paling kerap adalah bunyi seperti mengorat tu tapi aku tak tahu nak spell macamana.
yang penting bukan bunyi kentut.

Hari ini aje dah 3 orang mintak no telefon aku.
Tapi aku tak bagi lah.
Tak setaraf.
Memang tak setaraf.

Dah.
Tak payah lah nak baca entry ni sambil menyampah.
KENYATAAN.
Sila terima dan baca saja diam-diam.

Yang tak boleh tahan.
Siap malu-malu bila aku terpegang bahu atau badan mereka.
owh.
Ada juga yang aku tertepuk punggung kerana geram.
Tapi mereka tak marah.
Horny pun tak.
erk.
Semua terima saja dengan muka malu-malu.
Lepas tu semua macam teruja gila vavi bila aku offer nak ambil gambar sama-sama.
Dah la comel-comel.
Sporting pulak tu.
Geram ai tau.auuuum!

Meh aku tunjuk gambar.


comel-comel kan?
tengok semua nak lelaki je macam lah takda perempuan.
tsk.tsk.


ehee.
bukan peminat pun.
aku saja je panggil diorang peminat.
sebab aku suka nak syok sendiri.
kau tak suka eh?
ADA AKU KESAH?cak.cak.cak!
(tagline rancangan tv Azwana Ali.aku suka tengok Rosnah Mat Arif.coool.hahaha!)
Budak-budak bila ada orang besar layan dia sikit.
Maka meraka akan naik syeikh dan teruja terlampau-lampau.
Comel tau.
Alaah.orang dewasa pun apa kurang.
Kalau tak kena layan mulalah nak maki-maki.
bleeeergh.
Tak matang tau!
Adik-adik sporting sekalian akak pasti rindu kauorang.
(Walaupun ada yang panggil aku acik dan makcik.nampak sangat dah tua ni.)
Tetap rindu.

notaminachi:
Pesanan kepada mamat dari tangkak nama siapa ntah:

ada seorang lelaki telefon aku beberapa hari lepas,
dia kata dia kawan kepada kawan aku di poli.
ingat poli tu ade 3 orang pelajar sajakah?
aku tak kenal dia maka jawab dengan suara malas-meluat-nak-layan-kau-lah.
Tiba-tiba dia cakap aku sial lepas tu terus letak.
tanpa sempat aku nak balas.
Jadi,
aku mahu balas di sini.
harap-harap lelaki dari tangkak itu baca.

"Terima kasih.Awak pun sial juga."

6 ulasan:

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

xpa la jah..
ibal paham perasaan ko skang nih..
haha

a p e x berkata...

hahha....
suke ayat "naik sheikh"

hahha

nazreena nadia berkata...

ish cinta ah creta azwan ali
cakcakcak.. (mcm cicak nk mampos)
iklan dye, wa ting tong,
sumpah canot go!
hahha mcm na hmpok tv oke.

Judiene berkata...

mnt azwan ali ke??
hu3..
not bad ahh..
ha3..

Pije. berkata...

i tak minat azwan ali.i suka tgk rosnah mat aris dlm cite tu je.
hahahhaa.
mmg naik sheikh pex!
siap nak bekungfu kuntau!
hahah

Dato Paduka Masri berkata...

playgirl habis.....