20090503

Rindu pun terhenti.

gambar ini masa tengok finale OIAM.sebab kamera aku "canggih" maka tak
dapat nak zoom gambar tomok di hujung sana.



sejak akhir-akhir ini terasa senang hati.
memandangkan hari konvo dah dekat.
lepas tu tak sabar mahu pakai baju baru.

hari tu pergi tengok TOMOk.
baguslah beliau menang.
akhirnya beliau diiktiraf dan semua peminat yang dulu malu nak mengaku yang dia minat Tomok akhirnya boleh mengaku dengan bangga.
eleh.
betul lah.
cekgu pun dah berani mengaku yang dia minat tomok dari dulu tau.
biarlah tomok nyanyi leleh-leleh pun.
tetap minat tapi tak lah bagitahu kat orang.
ego.
tak percaya?

dia lah.
ajar add math di SAINS SEREMBAN.
dia minat tomok jugak tau.
tapi sekarang tomok lebih berkualiti dan ada kelas kata dia.
dia sendiri yang cakap kat aku tadi.
(kakak.jgn marah.tak payah malu dah.)
semua orang pun minat dia tu dah sekarang.
masa dekat stadium boleh kata yang menjerit-jerit semua pun jerit nama Tomok.
termasuk aku.
aku memang suka menjerit.
Esther aku jerit, Aweera aku jerit, Tomok lagi lah aku jerit.
rasa puas.rasa lega.
walaupun aku memang tidak dalam keadaan tension.
betul lah kata orang yang jeritan ni boleh dijadikan terapi ketika tension atau rasa tak best
sebab kalau tak tension pun dah lega.
apatah lagi yang sebaliknya.kan?

kalau nak berkesan kena jerit betul-betul kasi lepas.
jangan simpan atau sikit-sikit.
atau cover-cover.

kalau susah sangat nak tunggu ada konsert atau gig,
naik aje atas bukit mana-mana lepas tu jerit kuat-kuat.
tak pun,
berhenti kejap dekat tepi highway lepas tu jerit.
fuh.

jangan jerit sambil tekup dengan bantal tu.
tak berkesan.
jerit dalam rumah pun jangan.
nanti takut orang ingat kau kena dera atau gila pulak.
Selamat mencuba.

p/s : i'm not expecting something or anything from him.but i'm glad he is back.
note ini bukan untuk Tomok.

5 ulasan:

cekgu_ecah berkata...

tak malu, tp xyahla bgtau suma orang...huhu...

a p e x berkata...

ish...saje je cite pasal tomok...padahal maksudkan org lain...ade udang di sebalik akar kayu...hehehe

minachi malas nak log in berkata...

pandai lah apex ni.
hahah

Tijah berkata...

den pun minat tom gak...
tom tom bak....

Rizdiahk Nahraf berkata...

cikgu Saser minat tomok?????? apa telah terjadi pada sekolah lamaku hahahahahha