20090510

Selamat Hari untuk rakan kadang gaduh-gaduh manja.okay.selalu.

Gila lah.
bangun-bangun tadi aku penat fikir malam tadi aku mimpi apa.
sebab mimpi tu aku rasa tak best lepas tu tak ingat pulak.
aku ingat aku sikit lagi nak langgar ustazah aku yang garang dulu ada pernah kutil aku.
sumpah tak dendam dia siak.
siak? -_-'
memang tak dendam.
macamana tah boleh mimpi pulak.
ustazah poziyah.
lebiuh okay.

lepas tu dah online myspace baru aku ingat mimpi aku balik.
aku mimpi aku gaduh dengan baen.
woih.
tanak lah.
jahat tau mimpi ni.
i tanak woo gaduh dengan baen atau baby baen atau baen juli.
tu je kawan paling memahami.
dah taknak lah gaduh-gaduh lepas tu hilang kawan lagi.
lepas tu nanti saling memaki.
kecah je mimpi ni.
kecah? -_-'


oh.
SELAMAT HARI MOMMA untuk PN NORRIAH BTE MD ZIN.
thanks for everything.
walaupun i selalu rebel manjang tapi i sayang u tau momma.
kadang-kadang saja je nak bg momma banyak emosi.
baru deria emosi tu peka.
wah?
hoh.
sayang mak dunia akhirat.
tunggu i dapat kerja nanti baru i belikan momma beg ELVI yang momma nak sangat tu eh.


dah-dah.
kena taip laju-laju sebab momma dah suruh mandi nak pergi pasar busuk.
aiyayayaya.

P/S : selamat hari ibu juga untuk semua ibu-ibu,kepada ibu sebulan dua bulan atau ibu saudara apa semua.ustazah poziyah pun selamat hari ibu juga.
si baen2 sayang tak payah gatal-gatal nak touching sambut hari ibu pulak eh.
belum lagi.nanti lah baru sambut walaupun tau lah perut korang mcm ibu-ibu tapi tak bermaksud korang tu boleh sambut hari ibu.
si ibu ayam pun jangan gedik-gedik nak beli kek sambut hari ni eh.
tak layak.

eh?
dah.dah.pasar!
auuum!

2 ulasan:

a p e x berkata...

hahha...
giler la taste mom u boleh tahan gak...
nak beg elvi je...
hahha...

SELAMAT HARI IBU KEPADA SMUA YG BERGELAR IBU TERMASUK IBU GULA! HAHA

Pije. berkata...

tah.
beriya dia nak elvi lak pex.
nak beli yang tipu memang i tak bg lah.
nanti i belikan y ori.
hoh.
tapi lambat sikit laaaa.
hahahaa

selamat hari ibu jega kpada ibu apam.