20090605

Aku rasa dia tak pernah keluar dari sini <3-blogger boy.

Masa sekolah dulu.
Aku merupakan pembeli gula hacks paling setia di kantin.
Padahal bukan aku suka pun gula tu.
Hari-hari aku beli RM2.
RM2 boleh dapat 40 biji.
40 biji kali 5 hari.
200 biji seminggu.
Aku simpan dalam beg tak bawak dalam poket.
Mana aku pergi situ lah ada plastik gula hacks.
Mana ada plastik gula hacks situ lah ada aku.
Lama-lama aku rasa suka pulak kat gula tu.

Motif sebenar aku beli gula tu sebab masa tu aku mahu tupai comel aku berhenti merokok.
Dia kata kalau aku mahu dia berhenti maka harus bagi dia gula hacks 5 biji sehari.
Tapi aku bagi lebih 5 biji sehari.
Untuk menunjukkan kesungguhan dan komitmen.
Sampai ada satu tahap dia tak larat nak simpan gula tu lepas tu suruh aku cuti bagi gula hacks selama 2 hari.
hehe.
Comel kan aku?
Tupai comel pon comel tau.
Tengok nama pun tahu comel.
Tu cerita 5 tahun dulu.

But by the way.
I am still in love with gula hacks.
: )
Alaahai.

P/S : Eh Qi.Apesal kau comel sangat?auuuumm.

Ini adalah penulisan emosi.Bukan fikir.Maklumat lanjut sila klik sini.

4 ulasan:

kelam rider berkata...

hahaha. terima kasih kerana mengiklankan blog aku di entry kau!


mungkin suatu hari nanti kau boleh belanja aku hacks bunga cengkih. sedap tau!

a p e x berkata...

comel....
sunggo...
hahha

Tanpa Nama berkata...

nice ~!
upai o upai.
ta penah jumpe dia.

Pije. berkata...

kelam: no big deal.

apex: hehe.kan i dah kata comel.

tanpa nama: mana kau tahu ni?
siapaaa kau?