20090616

Sial.Susah betul nak pilih tajuk.

Haaaaacyuuum!
Haaaacyum!
Sekiusmi.
Terbersin.
Haaaassyiime!
Eh jap ni bukan bersin.Ni nama kawan i.
hahaha.cisdel.

Berabuk.
Berabuk dah tempat ni.
aku makin busy.
So say hello to komitmen.
Aku rasa so far aku boleh lah kot buat kerja ni.
Kalau kerja yang dulu-dulu tu.
Mintak maaf.
Mana boleh suruh i jual mesin jahit dengan kupon baucar basuh kereta.
sooo not me taw.

Aku juga sudah ada kawan baru.
Jaya,Punitha,Dhana dan Faiz.
Majoriti adalah india.
Tapi dorang semua so far memang baik.
verrry friendly.
(goyang kepala.amma!tapi tetap takleh lawan datin2 baen sekalian.)

Pertama kali dapat kerja yang rasa semangat nak pergi kerja untuk hari seterusnya.
Kagum kan?
Sebelum ni setengah hari kerja aje dah mula buat keputusan jitu yang esok taknak datang dah.
(baru 3 kali pun kerja.)

Tadi ada customer masuk kelam kabut je nak terminate nombor dia sebab dia dah kantoi ada skandal sama jantan lain.
maka laki dia sudah banyiak maraa dan mau tunggu itu jantan kasi call dia punya bini yang sudah itu curang.
Jadi itu bini manyak takot mau kasik potong itu no telepon dia punya laju-laju.
Dia risau dia punya skandal telepon nanti kantoi sama dia punya laki.
Tau pula takot engkau dia.haaa.
(eh.apesal aku cakap macam ni ha.pengaruh rakan sekerja.pengaruh rakan sekerja.ammaa!)

Aku terfikir jugak.
Apesal dia tak call je skandal dia tu then bagitahu jangan call sebab sim dah kena rampas dan Kecurangan dah mahu kantoi.kan?

Dah cukup tanak komen banyak.Maka terima lah pantun dari minachi.

Nafsu tinggi,otak rendah.
Haruslah kau terima padah.

P/S : Rindulah nak baca blog tiap pagi.tsk.tsk.

8 ulasan:

syime hebat berkata...

heheh.. u bersin sebut nama i..
mentang2 la nama i cm bersin..
cisdel sungguh!! haha..
u da keje xde la member borak2 pagi2.. xpe la.. u keje rajin2..
kumpol duit beli speedlight.. hahaha..

a p e x berkata...

wahhh..
dah berkerjaya x kasi tau i pon..
pija...pija...
bila mau blnje i ni...

hhhaaasssssyyuummmeeee maggi...hehe

Farhan berkata...

aku rase ko patut taruk tajuk, 'sales, aku teruje mendapatkannye'..hehe

Dato Paduka Masri berkata...

beresin langgar hantu tu...

FdausAmad berkata...

Gua nak ajak lu mkn kenduri kt blog gua.
Follow terus pun xpa lagi bagus.

Blog gua dah tak seimbang.Gua tgk budak2 ramai dah berat ke belah punk.

Gua dah 6 hari merantau jemput org mkn kenduri ni..

Pije. berkata...

syime : i saja je nak sebut nama u.
hahaha

apex : la pexx.i mmg nak bgtau.tapi u slow la.no tepon i u tak mintak pon lagi.kawan sejak lahir dah.aiyaaa amma.

farhan : aku tak teruja la nak dapatkan sales.aku teruja nak tggu gaji bulan depan je.hahah

D.Paduka Masri : boleh ke langgar hantu?bersin?hantu?eiii

fdausamad : haaa.jemput2.nanti wa datang kenduri lu.bunga telur ada lagi tak?wa suka telur kicap.

El Moe de la Rocha berkata...

happy working~!

:)

Tanpa Nama berkata...

[url=http://ebiteua.com/forum67-prostitutki-ivanofrankovska-i-oblasti.html]Prostitutki Ivano-Frankovsk[/url]