20090608

Tiga Comel berganding2.

Minggu ini aku sedikit busy tapi seronok.
Adik balik hujung minggu dari matriks walaupun tak sampai seminggu kami hantar.
Rozana sayang datang dan tidur di rumah untuk hujung minggu.
Juga rekrut2 aku ada datang lah.
(Apesal comel sangat?)
Eh.
Ada lagi satu hal.
Sabtu lepas aku pergi menyibuk kejap dekat member shoot pengantin.
Pengantin comel gebu.
(To si rambut gulung.Bila lagi eh i boleh menyibuk shoot?u comel tau.haha.Mesti u baca sambil cisdel kan i kan?Dah tahu.)
Lepas tu sempat jugak pergi Melaka jenguk si Fareez meniaga belon.
Penuh kan jadual?
Tapi suka.Soo.
Minggu ni tak banyak cerita tapi banyak gambar.

Rozana sayang malu-malu tapi mahu.

Pengantin comel gebu.eh apesal Lisa i ada interframe?hahha.siapa nampak?

Shooting partner yang menayang ehem.

Pulut,cendol dan santan.

Ainaa Nadira a.k.a Minachi junior.Rekrut datang lapor diri tiap kali cuti sekolah.

Budak jumpa pakai baju ipin dan upin.menangis-nangis nak cium i sebab teruja tengok pipi gebu ala apam balik jugak.eh.Yang kat belakang tu dah kenapa?Tegeliat.

Kurang glukos sikit.

P/S : Aku suka dilihat sebagai seseorang yang lebih baik dari seseorang yang lain.Tapi akibat dari keadaan itu yang aku tak suka.Senang cerita tak payah banding-bandingkan.Sila suka saja apa yang kau ada.

5 ulasan:

a p e x berkata...

smua pic mantappp...
pija bz skang weiii...
hehhee

qalam-aleav berkata...

hah ~
jiwakhatulistiwa :)

syime hebat berkata...

haha.. sungguh cisdel..

Pije. berkata...

haa.kan betul?

nazreena nadia berkata...

sangat comel oke. plus, last pic. ehe. rndu blogging!