20090704

Ajar Aku Cara Untuk Deal Dengan Komitmen.

Muncung bergerudi.

Tengok gambar ni aku terasa seperti anjing yang bulu kembang tu.Rambut carik pasal.

Ni gula-gula.Kadang-kadang manis.kadang-kadang macam beruk.eh?


Baju ketat badan penat.
Makan pengat lebah sengat.
Hati lekat jiwa tenat.
Rasa lekat baru nak ingat.

Kadang-kadang ada rasa yang aku tak berapa selalu nak arasa tapi bila sekali-sekala aku rasa,aku akan ingat.Ingat pun sebab aku rasa suka dan rasa kelakar.Tapi malangnya sekarang tak boleh rasa selalu sebab aku rasa aku belum boleh handle banyak benda dan rasa dalam satu masa.Nanti deria rasa aku kelam kabut.
(Kelam kabut macam aku handle customer siang tadi lepas tu dah tesilap suruh dia sain declaration.Dem.)
Amatur.

Aku dah pakai Value Plus Rm50 tak lama lagi dah nak masuk sebulan.Tapi bil baru masuk Rm12.So,Kena cukupkan RM50 jugak.Kalau tak rugi.Siapa nak borak dengan i?Bagi no telefon.Nanti i telefon kauorang. Dang!

Untuk perenggan seterusnya i akan listkan rasa-rasa itu maka sila tahan nafas.
Takot kauorang muntah sambil baca.
Eh.
Ke baca sambil muntah eh?
Ke bermuntah-muntah?
Baca muntah?
..

Mula Tahan.
SEKARANG!


Rasa nak ngada-ngada
MEngada : Nak air mineral yang ada oksigen.Yang lain tanak.
TheNone : Haaa?mana nak carik?
MEngada : Carik!

Rasa nak main-main mesej cakap pasal masa depan yang belum tentu.
MEngada : Nanti kita kawen garden weeding eh.Awak beli banglo 7 biji,nanti kita balas kereta sebijik kat awak.Ngam?
TheNone : Mana aciiii!Baik kawen dengan orang asli muka macam angelina jolie.
MEngada : Eleh.memang la angelina jolie tapi tetap orang asli tak mandi makan babi.
TheNone : Ok2 tak jadi.Tiba-tiba rasa geli.

Rasa nak mengadu yang badan penat tapi tak boleh marah sapa-sapa.
MEngada : Penat laa.ingat kita ni lembu ke nak kerja laju-laju takde cuti?Uhuuk.
TheNone: Haah lah.Kesian kambing ni.Sabar laa.
MEngada : Kambing?

Rasa nak camwhore gambar romentik2.
MEngada : Awak senyum.Kita kat belakang buat muka sotong tapi tetap kiut.
TheNone : Redhaaa.badan tegak.

Rasa nak gaduh kasar-kasar tapi manja.
MEngada : Eh.Nanti awak balik malam mesti awak jumpa hantu gay sebab awak jambu sangat.Eii.
TheNone : Memang dasar mulut kuali tau!
MEngada : Wek.wek!Mesti jumpa hantu gay!

..

Ok dah.
Sila bernafas
Sebenarnya nak tulis banyak lagi tapi macam rasa tak best pulak nampak kauorang macam dah biru-biru muka tahan nafas.Hoh?

Babi la.
Apasal malam ni rasa macam ni.Benci i.Tak cool langsung.
Aku syak sebab aku tengok gambar member-member dengan couple diorang dekat Fb tadi.
Tak pun sebab aku baru lepas tengok Nur Kasih dekat portal TV3.
Apesal sedih sangat cerita tu?
Ni yang nak buat i sebak macam baru kena halau dari rumah ni.
Auuuw.

P/S : Aku main tulis apa yang teringat.Siapa makan cili dia rasa pijar.Eh.Siapa suruh makan cili?Tak tahu ke cili tu pedas?Saja je la tu carik nahas.
Entry malam ni bangang dan tak masuk akal kauorang.
Akal aku tak payah tanya lah.
Dia yang sebuk duk desak suruh post menda ni.
Bloody mind.
Maaf eh.

4 ulasan:

kelam rider berkata...

0175343432



no ni bo berantu tau. sekali kau kacau, hidup kau akan merana selama beberapa hari

Farhan berkata...

call aku.. 0133004280
hahahaha

syime hebat berkata...

tak paham..
i agak lembab.. lololol..

Tanpa Nama berkata...

kerinting terbaik~!