20090707

Pelanggan Seksi.


Nah rambut pendek dan baju kerja.
Cina kacak di tempat kerja aku komen.
Dia kata sebelum ni aku sangat comel.Sekarang comel sahaja.
Turun pangkat.
Kenapa baru sekarang dia nak cakap dengan aku?
Kenapa?
Aku ada rasa sedikit menyesal.Tapi sikit saja lah.
Boleh terima lagi.
Tapi Aku kelihatan agak boyish kan.
Kelihatan saja.Tapi bukan boyish sejati.
Walaupun aku berambut pendek dan kelihatan boyish tak bermakna aku sudah boleh terima pengkid.
Make sense tak?

P/S : Sorry lah .Gambar kurang kualiti.Kamera biasa.Berat nak bawak fhafha kulu kilir.

5 ulasan:

syime hebat berkata...

hikmah dari cerita ini :

kalau nak cina hensem tegur..
potonglah rambut anda..
ahahahha..
cisdel..

Judiene berkata...

well
u look cumel to me
wakakakaka!!
teka aku ckp tipu ke x?
hehehe

xD

Pije. berkata...

syime : hampeh eh u si basah kuyup!

judiene : aku percaya kau cakap betul2.hehe

nazreena nadia berkata...

pije! misyuh. hahha lama x bsing2 dgn u. ey, tat nu hair cut, g0jes! tp yg dlu btful. ehe..

pija berkata...

sedih i nadiiii.
waaaaa