20090804

Bahaya bai.Bahaya.

Hidup sambil bekerja buat aku makin tak cool.
Dan hidup makin rutin.
Sentiasa buat perkara yang sama dan jumpa orang yang sama hampir setiap hari.

Misalnya.
Dua hari sekali mesti jumpa apek kecik.
Rambut atas curl.
Rambut bawah lurus.
Yang gila passionate dengan point air time yang boleh redeem tu.
Tiap hari pun dia topup semata-mata nak point.
Atau,
Uncle india yang tiap minggu bayar bil pakai mesin.
Diulangi tiap minggu.
Dan tiap minggu juga suruh aku buat dengan alasan tak reti.Dia tak pernah dengar perkataan "belajar" ke?
Belum tambah lagi orang-orang yang entah apasal tiap hari pun mesti nak komplen.
Jahit mulut tu nanti.Biasa dia tu.

Sekarang masa online aku pun dah kurang.
Nak update blog pun dah tak sempat.Mesti blog ni sedih diabaikan.
Tapi yang pelik tu sempat pulak lepak.Dua hari sekali mesti lepak.
Ajaib lah.Heish.Pelik.
Meremang bulu roma.

Aku memang tak boleh handle banyak komitmen dalam satu-satu masa.
Macam sekarang aku tengah try nak handle komitmen dengan kerja jadi aku akan sering terabaikan komitmen aku dengan blog.
Jadi aku memang tak mahu komitmen lain.
Cukuplah blog saja yang terabai dan tersunyi.
Mungkin bukan sekarang.

"You. I'll do anything to be back with you.
And
Allah.Please.Turn him into a better man,for me.

P/S : Apesal 1st love punya kuasa sangat superb ha?Arghh.Tengoook.Kan dah kata aku memang makin tak cool.

3 ulasan:

syime hebat berkata...

haa.. komitmen selalu buat sume org kelam kabut.. nanti da keje lame ckit u dpt la step nya.. same la macam badut yg suka baling 3 biji bola tu.. mula2 mesti dia baling 1 biji.. lame2 da dpt step.. boleh baling 5 biji skali.. (apsal contoh badut?) skng u handle 1 komitmen.. lame2 da dpt stepnya.. u boleh handle 5 komitmen.. pjg siot komen i.. terer2.. ahaha...

hani homoholica. berkata...

wakakaka.
ak bab aney lampi tuh ko sumbat ajinomoto byk2.
mst dia agi snng hengat nnty.
idak pyh ko jer ajr~
:D

shakinah berkata...

betul!!
love makes us not cool anymore
:PP
haha
poyo