20090824

I'll hurt ur mom just like u do to mine.

Kitorg adik beradik tiap kali makan sahur memang berselera.
Kalo korang tengok abang aku sahur mesti korang pun selera sama.
Sahur kitorang standart berbuka la.
Tadi aku sahur dengan momma je.
Sebab adik kat Perak.
Abang kat UM.
Dan akak kat rumah dia.
Aku tetap makan berselera.
Dan suapan aku slow ketika beberapa suapan terakhir.

Alaaa.
Lepas ni,
Takleh sambung tido balik.
Kena terus siap-siap pergi kerja.
Alaaaaa.


Ponteng boleh ka?
Hoh.

6 ulasan:

hani homoholica. berkata...

hohhh,punyer lahh kosentret ak bce,xdek kne mengene gan tjuknyer rupenyer~~~
T_T

buleeyh ponteng,kepit bawang bwh due2 ketiak,nnty dmm ler ko.
siyes wehh.
ngeeee.

peridot sepi berkata...

bestnya klo sahur camtu..
sahur aku setakat air masak dan kurma jer..
tak leh makan pe2...tekak tak bole terima...

Judiene berkata...

aku cri gak mne part yg ade kaitan
ngn tajuk
tgk2 cissss
aku tertipu daaaa!

=)

aku pn sahur berselera gak
kalo ade ayam pedas bleh smpai 2 pggn nasi aku bedal
hehehee..

missdiya84 berkata...

kak nad pon sahur sgt berselera..macam makan time lunch plak hehe..

tamo kije boleyy..gaji kene potong..la jawap nye

Pije. berkata...

hani : weh.sumpahh aku tak tau nak tulis tajuk apa.aku tulis telintas je.haha

peridot : kenapa tak selera?meh sini join aku sahur. ;)

judiene : aam pedas?kalo aku 3 kali tambah tu!hahaa

kak nad : tanak potong gajiiii.tanak.hehe

nazreena nadia berkata...

tajuk yang sangat tepat

(=_=')

(tertipu)