20090914

Baru pandai Sebut Bastard Belagak Macam dah Hafal Kamus.

Dah nak raya weh.
Dah nak raya.
Aku tiap kali pergi kedai dengan mak mesti niat nak beli tudung raya tapi tiap kali masuk kedai mesti dah jadi blur sebab aku pun lupa-lupa baju raya aku macam mana punya kaler.

Semenjak bulan puasa ni kemain menjadi-jadi lagi perangai tidur sambil memandu.
Selalu aku terpaksa maki-maki diri sendiri kuat-kuat supaya berharap hati akan tercalar dan merajuk untuk tidur sambil memandu.
Tapi,
Kebiasaanya gagal.

Aku dapat prinsip baru.
Dulu ustazah kata kena hormat orang tua walaupun dia tak seagama dengan kita.
Tapi sekarang aku taknak pakai sangat yang ustazah ajar tu.
Gampang weh ada india tua mabuk mana maki aku 'stupid dirty bastard'.
Baru pandai speaking sikit dah belagak macam belajar sampai Oxford.
Choooi.

Tiap-tiap malam aku ngan momma marathon buat kuih.
Nak beli baju raya budak-budak yang macam tak penah dapat baju raya.
Tiap hari pun telepon nak tanya pasal baju raya.
Lerr.Sabar la.
Kan ai ngan momma tengah chop duit hari-hari untuk korang ni.Tak tau ke?
Hari-hari jugak muka dengan badan aku macam dalam sauna sebab mengadap oven panas.

Aku marah betul bila perempuan dah cinta kat jantan sampai jantan tu berjuta kali buat perangai pun dia masih nak maafkan.Jantan lak tu.
Kamon la beauty.
Kau bukan tak cantik,lelaki kat luar sana berlambak lagi.
Kenapa mesti nak bataskan pencarian jodoh kau?
Kaaaaaannn?

Eh Yu Olzz.
Ni bulan puasa kan.
Apesal aku nampak ramai sangat orang lelaki merokok siang-siang buta?
Sambil bawak kereta sambil ketuk abu rokok.
Oh.mungkin lah.
Mungkin diorang puasa air dan nasi tapi tak puasa rokok.
Mungkin lah.
Apelah ai ni.eissh.

Oklah.
Nak pergi tidur.
Karang nak bangun sahur,lepas tu nak memancing kejap kat Fish a Fish Facebook.
Aku dapat pancing ikan mata bentuk hati tau.
Sooo sweet.
Lepas tu nak siap pergi kerja pulak.
Dah la esok hari key in gaji.
Terang poket.




Kinana 5 bulan 3 hari.

P/S : Benci ai taw.Kinana ni mana-mana pun nak enterframe.Dah la sedut gorjes kalang.Eii.

4 ulasan:

hani YUNANAH. berkata...

moral of dis entry,samat ari raye pije~
kinana mmg.
mne2 gmbr pon ttp a1~
waaaaa~

odagiri berkata...

walao.
o.0
tidur smbil memandu?
simtom2 br PMS?
hahaha~

El Moe de la Rocha berkata...

haha. gile best, "bastard" untuk female subject. bernas betul oxford dia.

aaaaanyway, selamat hari raya!
:)

*stok byk2 sikit tart nenas yeah? ;p lolz

siggplus berkata...

ada kawan aku buat fatwa sendiri, kalau puasa isap rokok takpa, bukan makan..
kena ketuk pala ngn aku skali..heh