20090908

Penagih Tegar.

Minggu lepas.
Aku rasa semangat semacam .
Sebab sejak berapa lama aku tahan gian.
Akhirnya dapat jugak dadah balik.
(Ceh macam cool je tulis dapat dadah macam ni.)
Lepas dah dapat minggu lepas.
Sekarang asyik gian je.
Semak betul lah.
Dadah jenis ni jarang-jarang orang dapat.
Kalau dapat pun payah la.
Sebab nanti kiri kanan orang jeles kat kau punya.
Lepas tu nanti macam-macam diorang buat nak kasi kau stop menagih dadah ni.
Busuk hati betul lah.
Biasalah, dadah ni ada baik dan buruk dia.
Tapi bagi siapa yang memerlukan dan pandai manfaatkan memang perlu lah.
Mungkin untuk bagi umph sikit hidup kau.
Atau,
Mungkin untuk bagi kau lupakan masalah.
Tersalah pilih,Binasa.



Kajju Heroin Powder

Keira Kodien Crystal

Kanna Morfin Alkaloid

Ada lagi satu dadah.
Memang pujaan semua orang ni.
Kalau kauorang dapat konpem tanak tinggal.
Konpem nak gian je sepanjang masa.
Lebih kurang macam ni lah rupa dia.



Kalang Cannabis Tube.



Tapi kalau boleh,
Aku nak menagih dadah-dadah ni sepanjang hayat.
Tak kisah lah apa jadi,tak kisah lah siapa dengki.





4 ulasan:

hani YUNANAH. berkata...

T_T
besnyer dadah2 ko.
bak ler satu.
ak dah nekk kembong hisap sesha nehh.
lalok jer xbes.
nk cube drug puler~~

*smbl dtg kt ko bwk coki2 sbgai tukar gnti.

odagiri berkata...

@.@
nak sepam wei.
da lame tak tingtong tingtong ni
lol~

a p e x berkata...

whoaaa..spesel dadah u.. haaha

Farhan berkata...

terbaik ah dadah2 ni..
sy pon mau, boleeeyyy x???....