20091019

Aku perlukan suntikan.

Aku sekarang rasa begitu bosan.
Rasa macam bosan sangat lah.
Macam buat apa pun jadi bosan.
Buat-buat bosan lagi lah bosan.

Sekarang ni lagi lah tengah bosan sampai rasa boleh pengsan.
Aku rasa,
Sekarang yang aku paling perlukan adalah suntikan.
Suntikan yang boleh buat aku tak bosan.
Suntikan yang paling sesuai untuk aku sekarang adalah "suntikan tidak bosan".
Mana tah nak carik.
Bodohnya.

Tengook?
Dah taip entry pun masih bosan lagi.
Jadi harus berhenti sekarang.

Okay lah.
Babai.
Nak pergi pengsan sekarang.

*Pengsan.*

5 ulasan:

siggplus berkata...

cuba try suntikan botox

terklik nuff kau

mr and mrs sapic berkata...

nant g tgkap gmba aku tunang mest x bosan...huhuhu

syime hebat berkata...

jom shooting

hani YUNANAH. berkata...

jom pelahap donut jacko?
bosan bosan elok makan,
dah makan jadi lah badan kiter nehh spt replika syanie.
fiuhh~

yus_anakmelayu berkata...

kenapa yek, satu saat dalam hidup kita, pasti akan berlaku keadaan ini? Tiba2 beras kosong sepanjang hari. Saya juga sedang mengalami situasi ini...