20091130

Dua ekor.Ambil seekor seorang.

Semua orang pun penat.
Aku paham.
Aku pun penat.
Aku boleh terima kau-kau malas datang kerja.
Aku pun malas.
Aku boleh terima kau ambil mc dengan bagi alasan bodoh macam babi.
Kata tulang belakang bengkak.
Tapi sehari semalam lepas tu terus surut pulak bengkak tu?
Tak terus lumpuh eh?
Handal ubat yang doktor kau bagi.
Handal macam babi.
Bila aku tambah babi di hujung ayat,maka maksud dia adalah aku tak suka gila babi.
Tak suka alasan,dengan tak suka kau sekali lah babi.
Eh?
Babi lagi.

Kata atuk kau masuk ward.
So kau tak dapat datang kerja satu hari.
Alih-alih yang point cafe world kau naik setiap minit lepas tu siap komen status fb aku tu Apejadah?
Auto-update ke?
Kau dah tak payah jaga atok kau?
Bajet aku bahagia la ganti kerja kau bila kau tak datang?
Haah.
Bahagia gila babi.
Bahagia sampai rasa nak bunuh semua babi biar kau tak dapat makan babi lagi dah.

Janji tak nak tolong kau lagi.
Dua-dua kau pun aku tak nak tolong dah.
Lantak la ada reunion ke ada kena jadi pengapit sepupu ke.
Tak nak tolong.
Biar sepupu kau kawin takde pengapit.
Janji.

Aku tak sampai hati nak guna perkataan sumpah.
Janji boleh mungkiri tapi sumpah nanti makan diri.

Ah.boring la.
Bagi aku bf sorang.

7 ulasan:

joegrimjow berkata...

ku nye ramai
nak satu?

boring biasanya tido
cuba la

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

bf tu babi free ke? haha..entri ko kali ni mughallazoh...

siggplus berkata...

carikan aku seorang gf

hans berkata...

macam2
jgn sebut nama binatang tu lor
bosan ku dengar
haha

hannah zaharudin berkata...

adik aku dah sunat, dah bley ade awek, mau tak?

syime hebat berkata...

pastu nangis tak? hahaha..

Pije. berkata...

joe : tido?memang ilang boring.tapi bila bangun dah boring balik.apa mcm?

iffat: cisss,kena samak la page aku mcm ni kalu?

siggpluss : jum kapel?

hans : alaaa.abis nak sebut apa?kerang?aku sukaaaaa tak leh sebut nanti terliur terus.haha

fana : alaaa.bagi la yang matang sikit.kau pooonnnn.

syime : of course!u ni.ilang macho i.hoho