20091113

What A Small World.





Obvious sangat dah.
Dah la aku memang malas nak hold kau.
Maaflah.
Memang aku punya salah sebab aku yang tak nak.
Tapi ni dah terang-terang dia tu nak kat kau.
Nanti kawen tak payah ada niat ajak aku.
Babi.
Dunia ni kecik betul bila tiba-tiba,
Orang yang pernah aku suka sekejap lepas tu tak jadi suka sebab dia ada bau ketiak boleh muncul balik.
Dah la aku macam tak ingat langsung pasal dia.
Macam tak wujud.
Gila lah kejam.
Dunia ni memang lagi kecik sangat lah.
Bila aku sibuk-sibuk nak tunjuk kat kawan sekerja aku siapa 1st love aku.
Tiba-tiba dia menganga rupanya dulu diorang sama sekolah.
Sekarang dah sibuk nak jumpa lepas tu lepak.
Babi.

Eh.Eh.Emosi betullah post aku kali ni.
Hari tu lagi aku emosi masa mula-mula dapat tahu masa Hari Raya Haji aku kena kerja.
Tapi sekarang dah redha.
Nanti siapa-siapa datang Terminal One masa Hari Raya Haji tu sila lah jenguk-jenguk PC fair.
Tapi memang jangan harap lah kauorang boleh dapat komputer free masa tu.
Daging free lagi lah takde.
Eishh.
Tak puas hati betul lah.
Apa ke bangang diorang ni buat PC Fair masa Hari Raya?
Haa.
Lagi satu.
Apesal bedebah sangat perangai si Sara tu?
Perangai buruk macamana Aidil nak suka kau.
Tengok.
Tengok.Emosi lagi.

Okay lah.
Bai.

7 ulasan:

siggplus berkata...

babi betul.heh

Paan berkata...

Kesimpulannya, Sara = Babi. Kan?

Emo betul I layan Nur Kasih marathon tadi.

Judiene berkata...

ksian btol u keje raya haji nnt kn
xpe2, nnt i dtg pc fair, i bwk sebesen daging utk u
i amek kt masjid2 yg berdekatan
hehehee
xpn u 'korban'kan la satu laptop utk i
hehehee

syime hebat berkata...

serius tak paham..

mr and mrs sapic berkata...

yg penting lelaki 2 bkn tunang aku kan wei..kalo tunang aku..sbb ko aku sggup mengalah..hahaha

cikot berkata...

apsal blog gurls bnyk emo hari nie ???

hani YUNANAH. berkata...

mungkinkah cinta itu berputik kembali pije~~

haaah! betol!
tergedik2 nk aidil.
tpi biakan,asalkan abg remy ishak setia utk ak.

*yaken*