20100108

52 Tahun.


Buat kawan yang selalu bergaduh,
Buat insan yang selalu bangkang kebanyakkan perkara,
Buat peti suara yang tak jemu-jemu ulang perkara yang sama,
Buat orang yang paling setia bukakkan pintu setiap kali pulang kerja,
Buat tukang masak yang paling arif,
Buat bebysitter yang terhebat,
Buat tukang laser yang paling disayangi,
Buat pendobi yang membasuh lebih wangi dari dynamo,
Buat satu-satunya bank yang beri pinjaman tanpa bunga,
Buat kekasih yang pujaan nya telah pergi,
dan,
Buat perkara yang segala-galanya dalam dunia aku.

Selamat hari jadi Mak.
Semoga sentiasa sihat dan panjang umur.


P/S :I love you.
Aku buatkan suprise party untuk mak.
Terkejut sungguh mak.
Sebab mak tak perasan aku bawak kek masa turun dari kereta.
Memang la tak perasan sebab kek aku dah suruk dalam beg.
Lepas tu tak sampai pukul 12 aku dah kasi mak kek sebab takut mak tertido terus tanak makan kek.
Kemain bising lagi rumah malam tadi.
Bersorak-sorak.
Berebut-rebut masing-masing nak tiup lilin.
Suprise party spoiled sikit sebab masa aku bawak kek tu,kipas bukak paling laju.
Terus aje lilin padam sebelum mak sempat tiup.
Tutup kipas lepas tu baru lah berjaya mak tiup lilin.
Comel betul.
Tapi still seronok sebab party berjalan lancar.
Terima kasih kepada aku dan mak sebab hadir untuk memeriah kan sambutan hari jadi ini.
Theee.
Laah.dah duduk 2 ketol je pun kat rumah.

Nasib.Nasib.

3 ulasan:

syime hebat berkata...

hehe.. bape byk lilin?

Farhan berkata...

sweet nyeeeee..mak aku dah nak masuk 62thn, tp aku x penah pon smbut harijadi dia. sadis kan?.

hamdan_gila2merawan berkata...

kenapalah adikmu ini tiada dirumah?
kalau tak mesti beli sebukukan, bahhaahh