20100219

Dah Kata Baby's Lover.Harus Lah Gambar Baby Je Banyak.

Hai.
Ini entry i yang ke 100.
Semua sila tepuk tangan.
*clap.clap.clap.*
Seronok kan buang masa baca blog ni sampai dah baca seratus karangan kosong.
Siapa seronok angkat tangan!
-__-

Dah seratus entry la weh.
Seperti tak terasa langsung.
Macam kilat.
Sama macam cerita Percy Jackson: The lightening Thief.
Tak sangka dah duduk dalam hall tu dah 2 jam.
Logan Lerman tu lawa okay.
I tak nak cakap dia hensem.
Sebab i rasa dia lawa.
Memang lawa.
Ada tak lelaki melayu yang lawa macam tu eh?
Kalo adaa....
Grrr.
*Fatine Young tak kira*
<3

Masa Chinese New Year hari tu rumah i kenduri.
Kenduri akikah cicit-cicit Nanny i.
Seronok lah.
Rasa macam kenduri kawen.
Ramai gila saudara-mara ada.
Rasa macam tak sabar nak suruh sepupu-sepupu lain carik jodoh dan kawen cepat-cepat.
Buat kerja memang la tak berapa nak best,tapi,heboh-heboh tu yang paling best.
Best.Best.Best!
I love hiruk.

Okay lah.
Jom sneak a peek!
















OKAY LAH.
MALAM NI DAH PENAT UPLOAD GAMBAU.
NANTI TULIS LAGI.
BYE!

6 ulasan:

hamdan_propamakanda berkata...

kenapa saya harus pulang awal?
dan gambar saya amat sikit!
saya benci...

hans berkata...

hahaha
comel2

hani haji zabidi. berkata...

kinana dh rupe anak dare.
dh besau~
i likeeee.

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

mana gamba saya??
sampai hati..
ada gambar yg saya tangkap..
sungguh cantikkan??
xpayah edit pon dah cantik saya tangkap gambar 2..hehehe

Pije. berkata...

hamdan: kerana kau perlu belajar pandai2.

hans:semua beby mmg comel!

hani : kinana lawa kan hani? :B

ibal : awk bukan beb bal.jgn sedih sgt ek.ni mmg update gambau beby je.
grrr

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

masalahnya gambar 1 3 dan 5 2 baby ker??grrrrr..nampak macam nenek baby jer...