20100220

Ulau Melingkau Atas Pagau.

Aku baru lepas menangis tengok drama kat TV3.
Sedih cerita tu.
Sedih naw ngko!
Hawau.

Kejam betul pengarah tu.
Sama kejam dengan drama-drama Racid Bibir.
Pandai betul diorang pilih pelakon.
Tiap kali part sedih je aku mesti rasa mata kabur sebab tahan air mata.
Lepas tu untuk elakkan air mata gugur lagi banyak.
Aku terus pergi layan facebook.
Update status.

Pastu sedih-sedih lagi.
Budak yang jadi Siti Maryam tu pandai betul belakon.
Walaupun tak berapa comel macam kinana.
Tapi pandai betul lah.
Geraam.

Tapi spoiled la.
Aku tak tengok dari mula sangat.
Dah last tu tekejut aku.
Bila Siti Maryam dah besau.
Apajadah membesau jadi si Memey plak?
Hawau.
Terus tak melekat cerita tu dalam hati.

Sory ah .
Wa bukan jeles dia dapat Norman.
Tapi Memey tu wa memang tak kenan la.
Apahal tah.

Konflik dalaman.
*Amboi.Amboi kemain dia tak suka orang tuu.Lu ingat semua orang suka lu ke?*

6 ulasan:

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

xpayah la terus update blog dengan cerita ni..hahaha..xleh blah la gengster tgk ceta leleh2..hahaha..

Pije. berkata...

aleeeee.
gangster jua manusia kaan.
ape nk heran sgt.
ececeeh.
*ayat kaver*

stiffler berkata...

keh3..drama melayu~~

Fharina berkata...

cter apa tu ijah?
td rina ngn apiez tgk cerita tv 3 jugak.
eight below.
walaupun cerita psl 8 ekor anjing,tp rina nges.haha.
oh sungguh tacing!

hannah zaharudin berkata...

kuat doh pengaruh drama mlayu, sampai menjadi isu untuk posting ko!
hwa hwa hwa!
siti maryam tu patutnye bile besar jadi siti noor hafizah, tak gitu?

kambeng berkata...

abg xsyg siti ke?

pndai bdk tu blakon,harap harap besau xjd cm pasha sanda.