20100616

Siapa Ada Penyakit Sama Macam Aku?Boleh Geng Woi.

Aku adalah penghidap paghopia.
Atau bahasa pasar nya ketagihan mengunyah ais.
Dari maklumat yang aku search,ia tergolong dalam ketagihan pelik.
Wow.
Aku pun pelik kenapa aku suka kunyah ais.
Padahal ais tu tawar je.
Tapi sekali dapat kunyah,tanak berenti bai.

Aku start kunyah ais masa aku form 4.
Tambahan masa tu aku bergaul dengan Si jibam jinot dan Si yina pinggan yang pun tergolong dalam paghopia.
Masa sekolah kami 3 orang digelar chalis angel.
Sebab mana-mana kami pergi pun memang bertiga.
Banyak misi kami bersama.

Makan nasi lemak pagi-pagi.Ponteng prep sampai kena hambat dengan pengetua.Bodek pak guard untuk pergi fly dekat ampangan. Pau ais abang mesin gedegang.Sonsang sisi depan kelas mekanikal dan banyak lagi misi bersama yang kami lakukan.
Kami juga pakai kasut sekolah yang sama.
Kasut sepak takraw jenama warrior dan bertapak merah.
Bergaya abes dah time tu.orang lain pakai pvc tapi kitorang pakai kanvas. Gangster kan?
Diorang dua org beli sendiri,tapi aku rembat junior punya.
Eii.rindu zaman sekolah.
Tapi sorry lah,buku teks,kimia dan fizik out of list.

Eh.eh.da melalut.
Balik kat cerita ais tadi.
Kebanyakkan makcik2,mak2,nenek2 yang nampak aku kunyah ais semua bising kata nanti gigi reput.
Aku takot jugak lah,tapi nama pun ketagih kan?
Pikir sendiri lah kan.

Jadi.Kat sini aku ada sikit pesanan kat siapa bakal suami aku nanti lah kan.

'Bang,anje tak tahu lah u siapa,tapi anje nak u standby kalau nanti 10 tahun lepas kawen anje kena pakai gigi palsu.Anje harap u dapat terima.Anje harap tu bukan alasan kau.eh.eh u, carik bini lain.'

*Eh.Nak geli-geli pulak kau baca anje tu eh.Jangan lah.bagi muka kat aku sikit.hik*

Okay lah.
Seruan dah datang,aku kena korek peti ais sekarang.
Bai!

9 ulasan:

cik nurulain berkata...

kau ni kalau mengarut kaw kaw gak ek? hahaha. takpe, aku suka. saje tinggal jejak. dah agak lama mengikuti blog ko.

p/s: aku minat nubhan gak. (takde kena mengena dengan entri ko yg ni)

kakya. berkata...

ado hati nak ado laki gupo eh?

Pije. berkata...

ado la setan.ingat wa lesbian ke?

Ain haa.mengarot xmengarot sgt la.tapi nubhan memang buat aku cair.hahahah!
Thanx weh folow!

F A R Y N berkata...

aku ada kawan suka kunyah ais..
bagi aku agak pelik..sbbnya..

tak ngilu ke gigi korang mengunyah ais ni?

Miss ... berkata...

wakaka x pe klu dah jadi laki dia kena la terima ko seadanya ekeke

kakya. berkata...

folow la saye jugak.waaaaa

Ainee Cumi berkata...

ahahahah! boleh pulak kan anje anje?? euwwww! geli boleh tak? aahahahaha!

chaon berkata...

dh mcm mak ngah pi mai pi mai tang tu plk ckp anje2 haha

Pije. berkata...

faryn : tak ngilu pun weh.mcm da imun.tapi kalo tgk pasangan bwk anak kecik naik m0to memang aku ngilu gila haram.eii.kem slm kwn ko!geng.haha


miss :haruslah terima kan.kalo tanak terima malang la aku.haha

ainee : alaa.bg chance la,i rock tapi hati i tetap ada bunga.hehe

chaon : hahah!aah ek? Lama dah xtgk cerita tu.huu