20100715

Thanks lah Sebab Mudahkan Fikiran Aku.Thanks.Ikhlas ni.

Lisa tak sihat.
Hari tu aku baru je hantar dia pergi klinik dia.
Klinik dah lah banyak ubat keras-keras,cecair hitam-hitam.
Tak suka.
Lepas tu Kinana pulak lari-lari sana sini,
bila duduk atas riba sedap je kasut dia cop-cop seluar jeans aku.
Dah la nafas dia jadi besar tiap kali nampak anjing.
Klaka betul.

Lisa ni macam tuan dia jugak.
Pandai pakai duit.Pandai betul dia carik timing.
Bila dia tau aku ada masyuk sikit,
Kemain lah lagi dia.
Nak tuka kasut baru lah,roadtax mati lah,Insurans lah,kemiklah.
Tapi,nasib baik i love u,Lisa.
Kalau tak,sama-sama lah kau menganga tengok aku naik bas.

So setelah dia autopsi,
Timing belt dengan tali kipas kena tukar baru .
Tukar punya tukar kena lah RM3 juta.
Tapi aku tak tau apa pasal Lisa masih keluarkan bunyi annoying yang macam hantu tu.
Malu lah orang tengok tiap kali nak keluar parking.
Lagipun bila tiap kali Lisa keluarkan bunyi annoying macam hantu tu,terus je aku pulak rasa nak naik hantu.

So hari ini aku ambil Emergency Leave.
Aku nak pergi hentak apek yang rawat Lisa hari tu.
Boleh ke hentak?macam kejam sangat pulakkan.
takpe.

Everybody deserved second chance.kan?
(Tapi aku taknak bagi peluang lagi kat kau.Tak sampai hati nak bagi.Pergi lah kat orang lain.)

So aku bagi peluang lagi kat apek ni untuk betulkan kesilapan dia.
Aku harap kali ni apek dapat rawat lisa betul-betul.

Kalau tak,nanti aku nak pergi kerja susah.
Bila dah susah pergi kerja nanti aku marah-marah.
Bila aku dah marah-marah,nanti mak aku pulak marah-marah aku.
Bila mak aku dah marah-marah aku,nanti aku jadi dungu jadi bangang.
Bila dah dungu,dah bangang siapa nak kat aku nanti?
Haaa.
Lima puluh sen.Lima puluh sen.

Haaaa.
Haaaaaaaaaaaaaaa.

Camne?
Siapa nak jawab tu?


*Lu ni pahal ni apek,bayau dah setel,Lisa tak jugak baik.Lu jangan bagi wa marah.Wa kalau dah marah,wa nangis je nanti.Lu jangan nak cuak pulak masa tu.Haaa.Masa tu lu jangan harap lah nak pujuk wa pakai teh ais.Tak jalan dee pek.Koman-koman pun sportrim baru.*

7 ulasan:

siggplus berkata...

pije lima puluh sen

aDDy berkata...

pergh entri bergaya tentang lisa..

kemsalam kek lisa..

fendy berkata...

last entry lawak lah.
btw,hope lisa cepat sembuh lah k. :)

Ainee Cumi berkata...

agaknya lisa tu nak si pembawanya bawa lisa suriani bersama kot

Miss ... berkata...

lisa? nama kete aku abu je miahaha

Pije. berkata...

siggplus : ahhaaa.pije nak eskrim.
lima puluh sen.lima puluh sen.

addy : begaya kan?mcm tuan.

fendy : dah sembuh dah!mekasiiih fendi.

ainee : tk nak ah bawak lisa surihani.cun sgt.jatuh confiden level.hahaha

miss : abu pon kiuuuut hapeeeee.hik

SuLTaN berkata...

hahaha. mst kinana kiut bie bernapas besar. kikiki