20100824

Hari Ini Aku Memang Tak Puasa.




Kau dengan balachi kau,sama je .
MADAFAKA!



12 ulasan:

[ a D D y h A I K A L ] berkata...

teringat dulu aku penah pakai emel muthafukar kat hotmail..

syime hebat berkata...

sabar u sabar

demang berkata...

chill k.

Cik Bucken berkata...

apsal ko x puasa?
=P

Ainee Cumi berkata...

Alah nak join mencarut sama tapi tu lah u pilih time I boleh berpuasa, tengok tak dapat join sekali.

fendy berkata...

hey,
marah betol.
why?

Nurul berkata...

aku puasa.

chaon berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
chaon berkata...

aku puasa.tapi aku selalu mencarut.aku mahu bertaubat.weh blog lama dah lingkup.terkantoi bodo emosi.tp nak jgk tulis.jd ini yg baru

SFAW berkata...

marah sanagt nih

mish juju berkata...

taniah xpuasa

Abdullah Bc berkata...

Pergh! aku suka, aku suka!