20100811

Kalau Ada,Ada lah.Kalau Takda.Touching Kejap Then Mesti Tetap Bangun!

I'm speeding and I'm going down!

Awak datang.
Kacau-kacau,
Jentik-jentik hati i.
Hilang.
.Thanks.

No hard feeling.No hard feeling.
I kan kuat.

Eh.1 day done.29 days more to gooo!
I'm doing good.
Cepat raya.Cepat laah.Tak sabar nak pakai baju baru.
Hoh.

11 ulasan:

SZ berkata...

sengal. haha.
baru puasa sehari beb.
chill lah..

demang berkata...

u jangan nak melentik sangat selera.karang kembang susah

[ a D D y h A I K A L ] berkata...

i datang boleh?

Pije. berkata...

sz : heheh.baru puasa sehari tapi baju dah siap 3.camno?

demang : i sahur pun melentik selera demang.sedaaap!

addy : jika kau tak datang.jika kau tak datang. NYIUUT. *lagu ct nohaliza*

kakya. berkata...

aku tak beli baju lagi dikk

Pekerja Kontrak berkata...

apasal xrotate... pening2...

Ainee Cumi berkata...

what the heck gambar senget? AHHAHHAHHA! Saja kacau! Takpe, gamabr senget, I kasi senget ini skrin komputer lah.

Kalau I kat sebelah u, i rasa tercabar kekonstresasian u bawak kereta.

sueRAFE berkata...

relax relax .
chilll .
baju raya tuh simpan dlu .
haha

Pije. berkata...

kakya : kefore jum kakyaa!

pekerja kontrak : kan im going down tuu.memandu ke bawah mmg la gambo senget.hahah

aineecumi : i memeng tekun ah bawak kete.komited kan?tapi dah 3 kali langgar kereta org.camno tu?haha

suerafe : tak boleh simpan.nak pakai juga.hari2 nak try.hahah

Afzainizam berkata...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

mish juju berkata...

baru ade baju kak..kain xde