20100909

Bukan-Bukan.

Kau pernah rasa tak,
Bilamana kau rasa kau mesti tunggu orang tu padahal memang kau dengan orang tu takdaperjanjian langsung.
Walhal kauorang takda pernah bincang atau sentuh apa-apa pun pasal hal itu?
Tapi kau terasa macam adalah tanggungjawab kau untuk tunggu.
Tunggu benda yang kau sendiri tak tahu apa benda.
Pernah?
Kalau pernah meh hi five sekali!
Ok stop.

Sebenarnya aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin kat semua orang lah.
Kepada customer yang pernah terjeling,
Kawan-kawan yang pernah tertacing,
Orang-orang yang diabaikan hati dan perasaan,
Hutang yang terlupa,
Kata-kata yang bukan-bukan,
Tindakan yang mengundang cemburu tak bertempat,
Harapan yang terpalsu,
dan semua yang kau rasa di hati lah.
Minta maaf banyak-banyak.
Tapi nak maafkan atau tidak itu terpulang kat kau.

Selamat Hari Raya Semua.
Makan agak-agak sikit.
Aku nak lontong la.

3 ulasan:

chaon berkata...

lontong ckp selamat hari raya sama kau

azrinandaputra berkata...

aku kat indon weh. sini banyak lontong. nak? nak? aku leh poslaju kat ko.

inaaa. berkata...

ini lah yg aku lalui sekarang.
perit!