20100902

Hai.



Macam setan tak kalau blog aku macam ni?
Aku rasa boring lah dengan yang lama.
Tapi yang ni rasa macam bangang pulak.
Kauorang rasa macamana?



7 ulasan:

AkuKopiKauSiapa? berkata...

aku rasa bodoh gila..lebih-lebih lagi dengan kewujudan gambar kau kat tepi2 tuh.

Pije. berkata...

ahahah,
ok dah buang.
aku pon rasa bangang.esok lusa aku tuka y lama balik.
bahahahah

fendy berkata...

nice kot!!

Pekerja Kontrak berkata...

hahahahahha... sakit mata...

[ a D D y h A I K A L ] berkata...

ikut kata hati

Ainee Cumi berkata...

Weyh nak macam dulu boleh tak? Gelilah yang baru ni

Pije. berkata...

fendi : u jaga hati i sgt ni.hahaha

pekerja kontrak : shades ada tak?hahah

addy : hati kata tak mau ini y baru mau yang lama jugaa.

ainee : geli kan?tak sesuai dgn i y gangstre ni.heee