20100907

Jah Nam.

Bila kau rasa hidup kau jahanam.
Jiwa kau jahanam.
Mood kau jahanam.
Hubungan kau jahanam.
Kewangan kau jahanam.
Impian kau jahanam.
Rancangan kau jahanam.
Hati kau lagi jahanam.
Dan apa yang kau usahakan semua jahanam.

Kau rileks je,
Jangan gelabah,
Mesti ada perkara yang boleh hilangkan semua jahanam tu,
Memang ada.
Mesti ada.

Contohnya,
Bila tadi bos bagitahu aku perkara yang menaikkan sedikit semangat aku,
dan perkara tu buat aku rasa takde lah jahanam sangat jadi kuli maxis ni rupanya.
Paling penting aku kena perform maksima dalam 3 bulan terakhir untuk tahun 2010 ni.
Mesti boleh.
Walau pun belum confirm,but at least berita tu boleh hilangkan rasa jahanam pundek ni.

Kadang-kadang sebenarnya ada macam-macam benda yang kau boleh cari untuk buat kau rasa better.
Contohnya jangan ambil kisah,atau rebel balik.
Orang buat kau rasa jahanam,kau jahanam kan dia balik.
Even kadang-kadang ia buat perkara makin jahanam, but at least kau puas hati kan?
Siapa lagi ak puaskan hati kau kalau bukan kau sendiri?

Tadi aku cari perkara lain yang boleh buat aku feel better.
Dan aku bertuah sebab aku ada ini





Duit kalang yang patploh hengget tu pon kinana nak cikun?

Muka kantoi selongkar purse orang.

Oh.Ini Kayyen si bos besar.Kerja minum susu tido,gelak.Belum beraksi lagi sebab belum panas.Kau tunggu sikit hari lagi Kinana pun kalah.Hah


4 ulasan:

adel berkata...

kiut nye..

chaon berkata...

aku kaki rebel.tp kesannya buat kali ni jahanam la plk.mls aku nk menyesal.

kakya. berkata...

eiyai si bulat tu

Cik Bucken berkata...

wehhh!!!SELAMAT MENYAMBUT HARI LEBARAN...MINNAL AIDIL WAL FAIZIN...:)