20101012

Aaaaaa.. :'(



3 bulan sekali mesti dia datang.
Gila tak best.
Muak sial.
Hilang mood.
Tetibe rasa penat.

3 bulaan sekali mesti dia datang.
Rasa tak nak buat apa-apa.
Rasa letih sampai nak menjalar je.
Rasa tak sanggup nak hadap.

3 bulan sekali mesti dia datang.
Rasa nak let go.
Rasa macam-macam lah.
Rasa berbaur-baur.
kalau lah aku ada pilihan lain.

3 bulan sekali mesti dia datang.
Macam sekarang.
Tengah datang lah ni.
Meluat bana.

3 bulan sekali mesti dia datang.
MALASNYA KERJA!!
BOSANNYA KERJA!!
PENATNYA KERJA!!

Nasib baik waras lagi.
Kalau tak dah berhenti notis 24jam dah ni.
Adehh.


Sabar aci. Sabar.




11 ulasan:

Saed Ramadhan berkata...

apa yang 3 bulan sekali??

SZ berkata...

ape2?

Drunbella Khoo berkata...

penyakit bahaya neh.
sila bertenang.
hahahaha.
=D
anggap jer laa akan dapat bonus 3 1/2 bulan.
mesti semangat keje.
hikiks.

Pije. berkata...

saed dan sz : penyakit muak nak benti keje aaaah.HAHAHA!

drunbella : aaaa.penat ah uu.muak siaaal.

roxaneroxia berkata...

jangan..jangan benti keje jah..

Pije. berkata...

tak naaa.takkk.kalau dapat kerja lain baru bentii.

roxaneroxia berkata...

bagus2.jgn jadikan diri anda tergolong dlm statistik penganggur tegar.

syime hebat berkata...

jgn let go semua benda

Ainee Cumi berkata...

Apa yang 3 bulan sekali senah oi?? Takkan period kot?

Ok! Dah baca komen balas u kat Saed. Cehh, rupanya nak berenti kerja. U!KITA GENG! I pun. Tapi I ni bukan sebab surrounding tak best ke apa tapi malas. I suka duduk rumah goyang kaki tengok tv makan makan. GILA PEMALAS KITA NI!

P/S: I baru prasan I dalam geng maki u lah. Bahlul! Amik ko makian saya hari ni.

butterflyana berkata...

3 bulan sekali je? hebat.
nasib bukan sebulan sekali.haa

Pije. berkata...

syime : aaa..baiklah.

ainee : aaa.i pun tanak keje la.i nak duk uma menjalar je tapi ade duit.boleh?

hoi!u g memaki kat blog u laa.bukan maki i.hahaha

yana : kalau sebulan sekali aku nak benti keje mmg payah la yanaaaa..