20101015

Bela Jiwa.

Aku ada banyak benda nak cerita ni.
Pasal customer cekadak maut siang tadi.
Dia kan.
Aaaa.
Dia apa eh?
Ehh.
Eh??

Eh bukan.
Nak cerita pasal ada customer tu tilik nasib aku siang tadi.
Dia kata aku tak sesuai jadi kuli.
Aku sesuai jadi bos-bos je.
Haaa.
Lepas tu,
Aaa..
Err..banyak sangat lah tak ingat.

Tapi bukan nak cerita pasal ni rasanya.
pasal apa eh?

Urghh.
Tak suka sial bila semangat nak cerita tapi lupa.
Tengok dah tak tau dari mana nak mula cerita.
Len kali je lah aku cerita.
Nanti-nanti dah ingat, kena tulis dulu dalam handphone dalam bentuk point.
Takut lupa!

Eh jap.
Tak suka?
Bercakap tentang tak suka.
Tadi siang aku baru perasan.
Ada bahlul tu remove aku.
Macam bagus.
Kau pun dari mula aku memang tak suka lah.
Kuat show off.
Cakap dah la meletup-letup.

Lepas tu aku block dia terus.

HAHAHAAHAHAHA!
Rasa terbela sikit perasaan aku.




7 ulasan:

nurulain khairudin berkata...

haha. block je kak ijah. x yh kawan. bersepah lagi orang atas dunia. eh! teremo plak .

fendy berkata...

hey,
aik,mane satu nak citer ni?
banyak sangat story dah ea.
hehe

kakya. berkata...

BANGANG LAK.EKSIATED AKU NAK BACO BAI

mish juju berkata...

elok la ko block..padan muke

roxaneroxia berkata...

haish~

chaon berkata...

aku igt aku nak block diri aku sendiri la

Pije. berkata...

ain : mmg pun.muka dah la tak berapa nak hensem.perangai pun tak hensem!

fendy : mmg banyak.belumba2 nak kua kat mulut.hahah

kakya : engko teripu ke dik?

juju : tak rugi hilang dia.hkah kah kah

zana :thumbs up.

chaon: aikkk?parah kau ni.hahah