20101024

Separuh Je Tinggal.


Ekonomi meruncing.
Lisa tak servis.
Fhafa jatuh sakit.

Terasa seperti separuh jiwa ku pergi.

Sebagai seorang individu yang majoriti kehidupannya di pengaruhi mood dan musimnya yang berubah-ubah.
Maka dengan ini,
Aku isytiharkan sekarang adalah mood menghilangkan barang kemas.
Dua hari lepas gelang kaki cicir.
Malam ni subang pula.
Nice.

Gelang kaki dah jumpa balik ^^
Tapi subang??
Tak mungkin jumpa.
Hilang dan rugi bodoh.

Bye!

*Sebelum berambus mari berdoa semoga bakal suami tidak akan merasa gerun untuk membelikan barang kemas pada masa akan datang.Amin.*


8 ulasan:

SZ berkata...

amin.

sueRAFE berkata...

semoga suami anda tidak gentar , kekeke . ada pulak mood menghilangkan barang kemas -.-' hehe

[ a D D y h A I K A L ] berkata...

xpe i x belikan u brg kemas nnt..

syime hebat berkata...

Fhafa jatuh sakit? kenapa?

Pije. berkata...

sz : aminnnnnnnnnnnnnnnn

sue : aku ada mcm2 mood.mood marah,mood diam,mood bawak kereta slow,mood benci hp pon ada.hhaha

addy : cehhhh.i nak barang kemas baaaang

cahyup : tak tauuu.dia berbunyi mcm menshingan setiap kali nak on dan off.kenapa tah..

-en.sani- berkata...

i'm lost at subang jaya!

kerap kali jugak tu...tapi muka kena yakin la...tau2 tembus TTDI....

okay...aku dah jauh...

Drunbella Khoo berkata...

mak selalu kata bila i hilangkan barang;

"kalau @#$%^& boleh cabut, agaknya @#$%^& tu pun hilang"

T___T

Pije. berkata...

en sani : kau dah jauh tersesat ni.sila kembali ke pangkal lengan.

drunbella : i pon sama!!!!kalau semua dekat badan ni boleh cabut abes lah i manjang tak cukup anggota.hahaha