20101115

Cemas.



Mengada betul.
Dia kata takot.
Nanti hilang.
Jadi dia cakap nak tido dengan aku.
Dia kata lagi kalau tido asing-asing nanti esok takot tak jumpa balik.
Lepas tu dia kata kalau dia takde aku susah nak mimpi manis-manis.
Apelah.
Negatif thinking betul.
Tapi ada betul jugak.

Jadi,
Malam ni aku tido dengan dia lah.
Tido dengan SENYUM. ^^



Dalam hati ada Rainbow. <3
Aku tau kelihatan geli sampai nak muntah tapi uols tengok lah.
Sampai bile muntah pun nampak indah je ade pelangi gitew uols.
Hikk.



Kepada Tatya dan Titju jangan nak bahan sangatla kan.
Kepada Abangah dan Abadik pulak.Kau duorang jangan buang masa join Tatya dan Titju tu.Pegi cari kakngah dan kakdik weols cepat-cepat.
Kauorang hengat kauorang macam Benjamin Button?
Makin lama makin muda?
NANG HADO!

11 ulasan:

hamzah ian berkata...

ko lukis sendiri ke muntah rainbow tu?

-en.sani- berkata...

mata panda...mcm kau...

SZ berkata...

nak rainbow gak weh.

roxaneroxia berkata...

dlm ati ade pelangi?wahhh..kite suke la ijahhhh

[ a D D y h A I K A L ] berkata...

awek suweet memang lukis dengan suweet..


terbaek la..

Pije. berkata...

hamzah : tak laaa.aku google je.kiut kann?
sani : kau macam kerang.

Pije. berkata...

SZ : kat jepong sane takde pelangi ke bro?haha

zana : :))))))) DOA SEKARANG.PERGILAH KAU HANTU JERUK PERUT.

addy : i tak sekretif dan secumel itu.google saje haa uols.

roxaneroxia berkata...

*angkat tangan sambil tadah tinggi2*

NYAH KAU ANTU JERUK PERUT!!PERGILAH KAU KE PERUT ORANG LAINNN!!!

Ainee Cumi berkata...

Suka! Suka! Pelangi pelangi meriah ohhh. Semua kaler pun nak ada dalam pelangi tu. DALAM HATI ADA PELANGI! Wahh mesti ceria gila hati tu kan?

mohizman berkata...

ahahaha.. berembow rembow la skrg ni?? gud luckk

Penulis.Sahaja. berkata...

gua cuba paham gua cuba paham gua cuba paham.
tak paham. sorry.
loser sgt rasanya. :(