20101121

Jangan Suka Sangat.





Seperti yang dah bebuih aku ingatkan kauorang.
Kalau suka-suka sangat tu ingat sikit.
Pasti duka akan datang.
Yang kau amboih kemain degil sangat gelak macam pontihanak.
Sampai semput-semput mengambur sana sini.
Tak sedor diri dah boleh jadi mak orang dah memasing.
Sekali dah kena baru nak tersedar.
Padan muka.
Sekarang macammana aku nak ambik duit gaji kalau kad atm pun dah hilang?
Oh pakai buku kan.
Tapi kalau ic pun hilang sekali?
Hah.
Mendapat.
Tak payah isik minyak.
Melompat-lompat je lah sampai tempat kerja.
Lepas tu makan semua pon tak payah.
Lama-lama nanti duit gaji tu dah keras dalam bank tu boleh jadi jongkong emas.

APA??
Buat IC baru?
TAK HINGIN.
Kang hilang lagi semua.

Aku memang camni sendiri punya salah sendiri nak marah.
Lantak lah kan.
Suka aku lah.
Takkan nak marah kau pulak kan?
Ke kau nak kena marah?
Hah?Hah?

Okay lah bye.
Aku yang bajet hot ni nak pergi tidur.
Harap-harap malam ni aku mimpi purse aku datang balik kat aku.
Kalau dia balik aku nak peluk sium muamuamuah kat dia.


Purse..balik purse..mama rindu kau. T.T

6 ulasan:

-en.sani- berkata...

biar abg kasik tgk air dalam mangkok...

Nanda berkata...

hehehe. abis la kene jual la ic ko kat mat indon.

roxaneroxia berkata...

sudahhh..sudahhhh...

ogietapa berkata...

ehe senasib la kiteww. purse ptut dlm bag, aku suka hati letak ats kete. cicir ntah mane. ic denda rm200 diskaun student 50%. x beragak pulak kn. gigil aku nk bayau. a week after ade hamba Allah y duk rajin kutip purse tu aku reti pulak pulangkan balik via abg posmen. xhingin pulak duit sen2. y ketas biru2 laut suke pulak..mmg mengundang. uhuhu

kakya. berkata...

da jumpa kan setannnnnnnnn

Pije. berkata...

e.sani : tgk dalam sambal kerang la baru nampak.haaa

nanda : mat indon?omaiiii.haha

rozana : ngeheee.oke2.sudah la ni haaa.

ogie : kesiannyaa.aku nasib baik brader tu tolong.dia buat ic aku rosak.kena bayar seploh hengget je.haha.baik tak brader tu?ngaaa

kakya : eheee.diam.diaaaaaaam.