20110103

Changes.

Aku selalu confuse.
Kadang-kadang aku rasa nak berhenti kerja.
Tapi aku tak pasti sama ada itu tindakan betul atau tidak.
Sama ada betul itu yang aku nak atau itu sekadar rebel aku.

Kadang-kadang aku rasa aku tiada option dalam hidup.
Aku rasa aku terpaksa buat apa yang aku buat sekarang.
Tapi bila aku duduk termenung.
Aku rasa aku suka apa yang aku tengah buat.
Jadi kalau suka tak mungkin lah terpaksa kan?

Kadang-kadang aku rasa puas hati dengan diri aku.
Tapi ada suatu masa aku rasa rendah diri.
Rasa tak sempurna dan down.
Tapi sesaat lepas tu aku tiba-tiba berada on the top of the world.
Wadehel?

Kadang-kadang aku rasa aku tak perlukan kau.
Aku create alter ego yang tebal.
Tapi in the end.
Aku end up dengan perasaan bersalah dan sebal.
Padah sentiasa confuse dan selalu tersilap langkah.


Aku selalu confuse.
Aku tak pasti apa yang aku nak.
Aku tak faham hati sendiri.

Tapi satu perkara yang aku paling pasti.
Aku harap tuhan akan aturkan segala yang baik-baik saja untuk aku pada tahun ini dan Tahun mendatang.

Selamat Tahun Baru.
Semoga semua baik-baik.
Ada sesetengah perkara yang memang ditakdirkan untuk tidak pergi.

6 ulasan:

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

Good Luck

:)

chaon berkata...

jangan kecut!!rebel rebel!!!

Ainee Cumi berkata...

Weyh ini ayat semua sumpah best! Macam semua org akan rasa macam ni kan??kan??

I pun skang ni selalu pikir nak berenti kerja ke tak.. Haishh! Dilemanya..

Tapi ayat u yang last sekali yang dengan secara positifnya percaya setiap yang terjadi pasti ada aturannya tu paling i suka..

syime hebat berkata...

jangan fikir negatif.. pandang jauh ke depan.. ok?

mish juju berkata...

Memang..kadang2 kita tak tau ape yang kita nak..kita ikut jer ape yang telah diaturkan.semoga hidup akan bertambah baik

aisyah berkata...

wadehel.. (tekan butan 'like'):)