20110401

Nasik.

Aku tengah lunch dekat mc donald ni.
Di depan aku ada seorang brader yang berbadan tough.
Boleh tahan lawa muka dia.
Tapi muka ketat.
Pandang kiri jeling.
Pandang kanan jeling.

Aku pandang pun dia jeling.
Tak lama lepas tu ada seorang awek datang dan duduk semeja dengan dia.
Dia jeling awek tu jugak.
Sambil menjeling dia makan.
Boraksikit-sikit je sambil makan sambil jeling.
Aku syak diorang tengah gaduh nak clash.
Biasalah hal-hal cinta rapuh.
Tu aku syak je la.

Tapi makin banyak dia suap.
Makin hilang jelingan dia.
Dah siap senyum-senyum.
Gelak-gelak lagi dengan awek depan dia.

Ohh.
Lapar ye bang?
Dah la tak pergi semayang jumaat.
Lapar sikit pun nak marah-marah.
Macam naga la abang ni!
Aumm.

Oklah aku nak g kunyah ais jap ni.
Saje je singgah sini.
Bak sium sket haaa!
Muahmuahmuaaaaah!

5 ulasan:

Saed Ramadhan berkata...

jeling ar, kantoi tak g solat jumaat.. hehe

sana berkata...

hahaha .

fendy berkata...

sekali kantoi tak pergi solat jumaat.
adoi ai! :D

Pije. berkata...

Saed : tu la dia. Sbb tak g jumaat dia jeling sana sini untuk menimbulkan intimidasi. Hahaha

Sana ; gelak je?


Fendi: ujgn buat centu ehhh? Hahaha

aleen aiden berkata...

org pegi masjid die pegi mekdi.cis!
nak kene makan berteman rupanye...barula ati berbonga...keh3