20110930

Suke aku la.

Adalah sangat penting bagi kauorang yang baru putus cinta,
dan kemudian cuba untuk bangkit semula atau kite boleh panggil sebagai rebound,
SUPAYA,
Jangan jatuh hati pada orang yang salah.
Aku pernah pergi seminar grooming apekejadah ntah, dia kabo kalau kalau 3 kali berturut kau heartbroken,
dikhuatiri chances kau untuk bangkitkan confident diri kau balik amatlah tipis dan,
memerlukan effort yang diiringi doa dan sokongan padu yang teramat padu ya.
Jadi untuk mengelakkan kauorang terjun KBmall atau makan racun,
seeloknya elakkan diri dari jatuh hati kepada orang yang salah.

Contohnya,
• jatuh hati kepada artis popular
• jatuh hati kepada watak filem korea
• jatuh hati kepada bini orang
• jatuh hati kepada rosmah mansor atau najib razak
• jatuh hati kepada anwar ibrahim
• jatuh hati kepada orang yang dah arwah
• jatuh hati kepada guru displin
• jatuh hati kepada penjenayah
• jatuh hati kepada kaum sejenis
• jatuh hati kepada orang yang malas sikat rambut
• jatuh hati kepada orang yang letak barang bersepah-sepah.
• jatuh hati kepada orang yang berambut kembang

Okay aku dah merepek,
sebenarnya aku nak bagi contoh paling mudah iaitu,

• jatuh hati dengan aku.

Renung-renungkan dan selamat bangkit semula.

6 ulasan:

Piah Becok berkata...

jatuh hati dengan orang rambut kembang <------- engko leni kan???? miahahahahahaaaaa

Alkisah berkata...

ok noted..

buDAK keCIK berkata...

jatuh hati ngn ko? melainkan ak ni lesbian. ahah!

aDDy berkata...

dem..
entri yang membuatkan wa jatuh hati ngan lu..

hikhik

Pije. berkata...

Haha rambut aku mmg kembang piah!

Alkisah : tulis dalam reminder please.

Budak kecik : please jangan! Hahah

Addy : degil kau kan?

ntcm von misteriusha berkata...

blogwalking
haha nice entry
tpi gua dh tgkap cintan ngan
hero korea
cmne eh? :P