20111013

Jen love hewit. #1

Suatu malam.


"Dah jom. " Ajak dia.

"Kejap lah nak tengok bulan. "

"Mana bulan?" Sambil kepala melilau mencari bulan.

Soalan mana bulan terbiar sepi.

"Mana bulannya?" Tetap mencari.

"Ni bulan!" Sambil menuding jari ke arah dia.

Dan aku kembali berjalan sambil mengilai ketawa miang.
Memang macam miang.


Aku selalu terfikir kepada siapa aku nak berlagak comel dan pura-pura perlukan bantuan.
Sebab kadang-kadang penat juga nak berlakon gagah ni.
Sekarang aku macam ada hint sikit.
And i would like to keep it.
Seronok juga dapat meniru dialog wayang ni.
Hihihi.
Terasa normal. :)

.

6 ulasan:

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

tahniah2..gembira jugak akhirnya..jgn kuat maki sgt..nnt cepat kerepot..

:)

Pije. berkata...

Bahahaha. Maki tu dah jadi rutin la ibal.
Camno? Macam tak kenal pula sepupu engko ni camne.
Kekeke.

iQBaL HaSBuLLaH berkata...

routine can be changed.

:)

Alkisah berkata...

erk blur kejap..

Piah the Becok berkata...

wiiiiii... cik jah hati ade taman dah ni. bagus. dah set tarikh nanti pos kat cheq naaaa...

ENCIK TIKUS berkata...

eceh !